سیسـتم باسبار عایق

باسبارهای ایزوله VAHLE در محدوده وسیعی از برق رسانی سیستم حمل و نقل کاربرد دارند. باسبار های ایزوله VAHLE بر اساس استاندارد VDE0100 طراحی شده اند و دارای IP23هستند. زغال جاروبک ها در حین کار کاملا در داخل باسبار فرورفته و هیچگونه امکان تماس با دست یا سایر اشیاء خارجی را ندارند. طول استاندارد باسبار ها 6000 میلی متر است.

نوع شاخه های باسبار عایق :

C = مس
F = فولاد
E = فولاد ضد زنگ
A = آلومینیوم

 


باسبارهای U10 بر اساس نیازهای ایمنی روز طراحی گردیده است. ظرفیت U10 از 10 آمپر تا 100 آمپر بوده و قسمت هادی آن از جنس های مس ، فولاد گالوانیزه و فولاد ضد زنگ ساخته می شود . انتخاب جنس قسمت هادی جریان بر اساس نوع کاربرد و محل کارکرد ، جرثقیل های مونوریل ، به ویژه مسیر های منحنی و در سیستمهای انتقال دیتا است.

دریافت کاتالوگ PDF

 


باسبار های ایزوله U15 , U25 ,U 35 در جرثقیل های سقفی ، سیستم های مونوریل ، بالابرها ، درهای اتوماتیک و سیستم های انتقال دیتا کاربرد دارند. ظرفیت انتقال جریان از 10 آمپر تا 1250 آمپر است.

دریافت کاتالوگ PDF

 


باسبارهای ایزوله U10 , U20 ,U30 در محدوده وسیعی از موارد انتقال جریان کاربرد دارند. سیستم های بالابر و حمل و نقل بار ، جرثقیل ها و بسیاری دیگر از موارد برق رسانی به تجهیزات متحرک موارد کاربرد این باسبار ها هستند. ظرفیت انتقال جریان از 80 آمپر تا 1000 آمپر است.

دریافت کاتالوگ PDF

مشاوره با کارشناسان بازرگانی بی ام تکنیک